۲ پاسخ

من یه دکتر رفتم اول میگفت کلم و کاهو،شیر،حبوبات،ماکارانی و...اینا نخور،دکتر دیگه گفت اینا همه بیخوده فقط فست فود نخور، چون هربار کنی بازم نفخ میگیره بچه

من حبوبات فقط

سوال های مرتبط