۲ پاسخ

کن میخوردم مشکلی هم نبود

ماما بمن گفت شیر نفخ داره بعد زایمان نباید بخوری تا ی مدت جاش از مایعات دیگ استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی