مایبی سایز چند استفاده میکنین

۱۷ پاسخ

سایز ۳ خودم یه سایز بزرگ میبندم بچه اذیت نشه گناه داره

سایز 1 مولفیکس چندروزه میبینم داره لک پی پی از پشت پوشک پیدا میده و رد کشش روی ران پاش میمونه این نشون میده باید عوض کنی پوشکشو،چند دونه دیگه سایز 1 داره استفاده کنم بعد سایز2 میبندم واسش تا چند وقت بعد که تو 2ماهگی رفت میرم سایز3

سایز ۳

سایز ۳

هانیز دو

سایز۲

مولفکیس 3 کوچیک شده میخام 4 ببندم

مولفیکس سابز۴

مولفیکس ۳

5 هانیز

هانیز ۲

0

مولفیکس و ببم سایز دو

سایز3

من دوماهگی سایز دو استفاده میکردم الان سه

هانیز۲

1

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی