چرا مایبی سایز ۱ هم اندازه سایز ۲ ؟؟؟

۷ پاسخ

مولفیکس ک فرق داره

بنظر من 2 مولفیکس یذره بزرگتره

2یذره بزرگتره ،من پسرم از وقتی بدنیا اومد تا الان 1میبندم شاید 5،6بسته 40تایی سایز1 مولفیکس گرفتم واسش تو این مدت،ولی دیگه داره رد میندازه روی ران پاش سایز 1یکم دیگه داره تموم شد میخام سایز2 ببندم واسش

کلا من یک و ۲ رو باهم تا ۴۰ روزگی استفاده کردم

اره دقیقا سایز یک و دو اندازه هم هست

نه بابا بزرگتره

تو کش سانیش فرقشه ها

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی