مولفیکس ک فرق داره
بنظر من 2 مولفیکس یذره بزرگتره
2یذره بزرگتره ،من پسرم از وقتی بدنیا اومد تا الان 1میبندم شاید 5،6بسته 40تایی سایز1 مولفیکس گرفتم واسش تو این مدت،ولی دیگه داره رد میندازه روی ران پاش سایز 1یکم دیگه داره تموم شد میخام سایز2 ببندم واسش
کلا من یک و ۲ رو باهم تا ۴۰ روزگی استفاده کردم
اره دقیقا سایز یک و دو اندازه هم هست
نه بابا بزرگتره
تو کش سانیش فرقشه ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.