خیلی به سایز توجه نکن باید اندازه بزنی
ولی معمولش اینه ۰ برای تولد تا ۳ ماهگی
۱ برای ۳ تا ۶ ماهگی
۲ برای ۶ تا ۹ ماهگی
برا تولیدیای میختلف ممکنه اندازه ها متفاوت باشه کلا برای خرید کردن هم با متر اندازه بزن و بخر سایز رو نگاه نکن
من تازه سایز صفر داره براش کوچیک میشه کم کم باید برم سراغ سایز یک
اخرای ۲ ماهگی و اوایل۳ ماهگی اینا
من الان سرهمی یک تنگشه. سرهمی رو دو میپوشونم. ولی تی شرت و شلوار فعلا یک میشه پوشید. زیر دکمه هم یک تنگ شده ..
زیرکمه ها از الان اندازس،چون بیشترش میره واسه پوشک،لباساشو براش بپوش امتحان کن،یهو میبینی از سایزش میگذره حیف میشه
الان اندازه دخترمه یک اندامیه یعنی جذب دو اندازشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.