۸ پاسخ

ببین من ی عالمه سایز دو دارم ک الان ک۷۵۰۰ تازه سایزش شده
ولی بعضی سایز دوها تنگشه🤣

قواره هاش فرق میکنه، من الانم پسرم چن روز دیگه دوماهش میشه ولی سه تنش میکنم

گلم بستگی ب برند لباس داره مثلا من Danaloo و cocalo سایز صفرش تا همین چند وقت پیشش اندازش بود با اینکه تپلی هم هست پسرم
از مارک ایرانی هم نیلی خوب بوده

اصلا این سایزشون ربطی ب ماه نداره انگار

ار همین الان بپوش براش من بچم یک ماه و خورده ای بود یه لباس سرهمی سایز دو داشت گفتم دوماهگی الان قدش کوتاهه نو موند🥲

وزنش ۶ هس دو اندازش ۱ خیلی کوچیکه

۶تا۹ ماهه
ولی بازم به قواره ی لباس وجثه ی بچه داره

والا من که خرید کردم هر کدوم متفاوت بود . دو واسه یکساله دیدم واسه ۶ ماهه هم بود

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری