صفر ها با هم متفاوتن بعضی ۰ها روش زده ۰-۳اونا تا ۱ماهو نیم اینا ولی صفر عادی تا ۲۰روزگی اینا فک کنم
نگیر اصلا واسه من موند رو دستم
من سرهمی صفر داره برای بچم تنک میشه چون پوشک داره تنگه قسمت پایینش
ولی بلوز شلوار فعلا اندازشه شلوار صفر رو من تا میزنم بازم
صفر مدل جدید مای بیبی قوارهش بزرگتره و من تا ۲۰ روزگی استفاده کردم
من هنوز صفر اندازش میشه
بستگی ب لباس داره صفر ها همشون یکی نیستن
من دخترم دوماه و ۱۰ روزشه هنوز صفر از برند نیلی اندازشه
وزنش هم ۵۷۰۰ اینطورا هست
ولی برند شابن مثلا سایز ۱ هم یکم جذب شده براش
بستگی ب دوخت لباس و برندش داره عزیزم
زیاد ب سایز لباس اکتفا نکن
بستگی ب بچه داره من پسرم هنوز صفر میپوشه
من ۰ تا ۳ ماه دانالو گرفتم ۱۹ تیکه
دو تا بلوز آستین بلند داشت
دو تا شلوار
دو تا آستین کوتاه
ی رکابی
دو تا کلاه
جوراب و پیشبند و دستکش
تا الان این جعبه رو استفاده کردم براش
و یک دست دیگه بیمارستانی داشت.
من صفر نخریدم دیگه الانم میگم حیفه دیگه
گمونم ی ده روز دیگه باید یک هاش رو بیارم دم دست
برای دخمل من هنوز اندازه است با وزن ۳۴۰۰ دنیا امد الان نمیدونم چقدره فردا میخوام برم بهداشت
من هنوز همون صفر۳دست خریده بودم ۳دست دگ خریدم
برامن یکماه نیمشه اندازشه رو ب بزرگه
تا سه کیلویی فکر کنم
زودکوچیک میشه من فقط ۱بسته صفراستفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.