بچهاتچندکیلوهه؟؟
من یک ماه استفاده کردم
استفاده نکردیم
صفر برای بچه های زیر ۳ کیلوهه فکر کنم یکماهی بره
بچم ۲۸۰۰ بود یک بستم
اونایی که بچه های همین حدودی داشتن تو ان ای سیو صفر میبستن پاشون رد میوفتاد
من یه هفته اول صفر براش بستم
بااینکه الان ۱ بررگه ولی میگم بچم راحت باشه
تازمانی ک ۳کیلو بشه
من دو تا بسته استفاده کردم
من همون اول یک بستم
من بچم سه کیلو بود دنیا اومد یک بستم
اصلا استفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.