کی گفته تفاوت نداره من یه روز ۱ بستم اگه دیرتر میرسیدم از همه جاش در میومد 😐😐😐
من از ۲۸۰۰ تا الان که ۳/۳۰۰ هست دارم صفر میبندم همچنانم ادامه میدم
دوستم بچه ۳۲۰۰ بود گف ۳ بسته استفاده کردم
منم ۳ بسته خریدم همه میگن بلاستفاده س
حالا یه بسته بخر بعد اگ خواستی میخری
۱ بگیر
تا ۳ کیلو ۲۰۰ استفاده کردم
دختر من به دنیا اومد ۲/۸۰۰ بود از همون موقع سایز ۱ بستم براش
سایز صفر تا ۳۲۰۰,۳۰۰ جوابه
بچم 3800 به دنیا اومد فقط یه بسته 20تایی استفاده کرد
بنظرم اصلا نگیر چون اونقدر تفاوت اندازه ای با یک نداره
خیلی کوچیکه مال بچه نارسه. یک بخر برا بیمارستان
دخترم 2700 بود تا دو هفته استفاده شد
بچه من ۲۳۰۰ بود تا ۳۵۰۰ سایز ۰ استفاده کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.