لطفا شیشه شیر اونت دارید جواب بدید🙏

تصویر
۵ پاسخ

من از دوماهگی سرشیشه سایز ۴ گرفتم

برا پسر من دو قطرس برمیگردونی ام شیر ازش نمیریزه

نه ربطی نداره سوراخش گشاده

سه قطره کلا زیاد میاد

چن قطره گرفتی ؟؟
شاید دو قطره نیست ک زیاد میاد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی