عزیزم گوشت گوسفند نر همیشه ازمال ماده خوشمزه تره چون ماده زایمان میکنه گوشتش خوشمزه نیس وسفته اینو پدرشوهرم ک خودش گوسفندنگه میداره میگه
همیشه بره نر بگیر
بز یا شیشک بو میدن سفتن
لابد تکه بوده یا همون گوسفند نر چون موقع پخت هم بو میده
شاید گوشت بزه
گوشت بز یکم بو میده
وقتی گوسفند هم سنش زیاد باشه هم نر باشع فک کنم بو میده
😅
منم اونسری اینطوری بود مامانم گفت گوسفند نر که بگیری این بو رو داره دیگه نمیدونم هرچقدر دارچین و برگ بو و اینا زدم بو نرفت مجبوری خوردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.