بعد از،سونو رشد ک ۲۹ هفته رفتم بازم سونو هست ؟

۳ پاسخ

اره یه سونو هم اواخر هست که وزن نهایی بچه و تاریخ زایمان و فلان رو اوکی میکنن. البته بسته به نظر دکترت ممکنه قبلشم باز سونو بفرسته

بستگی ب نظر دکترت داره من ۲۹ ۳۰ ۳۲ ۳۵ و ۳۶ هفته سونو دادم

من همین ۲۹ هفته ک بودم رفتم دکتر تو مطب خودش سونو کرد وزنو گفت
یه سونو تو ۳۴ هفته نوشت که برم بیرون انجام بدم تخصصی بررسی از لحاظ رشد جنین و اینا...دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی