واسه دختر من تازه رفته خودش خوب میشه
نگران نباش تا دوماهگی هست
وازلین بزن ده دقیق بمونه بعدش با دستمال نخی پاک کن از بین میره
چجوریه؟مشکلی نداره که
منظورت اون پوسته پوسته هاست؟
بنظرم طبیعیه
بازم با دکترش درمیون بزار
اگزما هست بنظرم
احتمالا به یه ماده غذایی یا دارویی حساسیت داشته …. پسر من همینطور بود و هر روز پوست پوسته میشد ، دکترش براش کرم ایروکس که مال نوزادان هست نوشت. روزی دو تا سه بار بهش این کرم رو زدم خوب شد .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.