طبیعیه پماد ویتامین آد بزن
عزیزم حمومش کردی نرم کننده بزن براش ما بهش میگیم بار
طبیعیه عزیزم پوستشون خشکه پوسته پوسته میشه حمامم ببری میریزی بعدم کرم الوینا بزن برا پوست خشک و حساسه
آره کرم ثمین بگیربزن عالی
پماد ثمین حاوی اوره بزن
دختر منم همینجوری هست
دیروز بردمش دکتر چکاپ هیچی نگفت فک کنم طبیعی هست اگه چیزیی بود حتما میگفت
من صورت دخترم اینجوری شده رفتم داروخانه یه پماد داد بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.