اینا رو من تو خیلی از نینی ها دیدم..چیزی نیست فقط نباید. زیاد گرمش کنی بوسش کنی،
حساسیت پروتین گاوی .ببر دکتر
منم همینطور بود بردم دکتر گفت اکنه نوزادیه و هیچ کرمی نداد بهم به مرور زمان خودش خوب شد البته شماهم ببر دکتر خودش چون نظر دکترا متفاوته فقط بهت گفتم که نگران نباشی
گرمیه یا بوسش کردن
من شنیدم میگن حساسیت ب پروتئینگاوی.اگه شیرخشک میدی ببرش متخصص اطفال
ببر دکترحساسیته اون بهت دارو وپماد میده...فقط هرچی دکتر گفت انجام بده...
اگه شیرخشکی هست عوضش میکنه اگه شیرخودت میدی احتمالا لبنیات برات حذف میکنه..
هوا گرمه شاید
گرمیه احتمالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.