۵ پاسخ

من خیلی درد واشتم چرک خشک کن خوردم رفتم قرض از داروخونه بگیرم گیرم نیومد ی هفته ای خوب شدم ولی هنوز شیر داده توسینم

کابرگولین

خیلی خوبه من خوردم زود شیرم خشک شد۲تا دونه هست فقط

قرص کابرگولین

من چرک خشک کن خوردم قطع شد

سوال های مرتبط

مامان آرسام👨‍👩‍👦 مامان آرسام👨‍👩‍👦 ۲ سالگی