فاز من چی بود تو این هفته ساک بستم اخه😂😂😂 بابا مثل من خوش ذوق باشین دیگه 😵💫😂😂اونوقت خیلیا هفته ۳۴_۳۵هستن ولی هنوز اکثریت ساک نبستین😂😂
منم خیلی دوست دارم ساک ببندم ولی میترسم ساک ببندم بچه دیگه دنیا بیاد .هنوز تازه میخام وسایل خونم جمع کنم اسباب کشی کنیم😄
برای نی نی
دو دست بلوز شلوار
یک سرهمی
دو دست دستکش و جوراب
کلاه
پتو دور پیچ
پوشک
دستمال مرطوب
شیشه شیر
پستونک و بندش
شانه نرم
قنداق سوئیسی
تشک تعویض
عکس وسایل هم تو صفحه ام هست
منم هنوز جمع نکردم
تازه دیروز کمدش امده
من برای خودم ۲تا شورت و ساحلی و مانتو واسه روش چون آستینش کوتاهه و شال فعلا
برای نینی هم یه بسته پوشک سایز۱
دودست لباس سایز ۰ و ۱
دستمال مرطوب
شیشه شیر
پاپوش
همینا فعلا
هیچی جمع نکردم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.