مامانا
ساک زایمان چی جمع کردین
با ساک نی نی

۶ پاسخ

فاز من چی بود تو این هفته ساک بستم اخه😂😂😂 بابا مثل من خوش ذوق باشین دیگه 😵‍💫😂😂اونوقت خیلیا هفته ۳۴_۳۵هستن ولی هنوز اکثریت ساک نبستین😂😂

منم خیلی دوست دارم ساک ببندم ولی میترسم ساک ببندم بچه دیگه دنیا بیاد .هنوز تازه میخام وسایل خونم جمع کنم اسباب کشی کنیم😄

برای نی نی
دو دست بلوز شلوار
یک سرهمی
دو دست دستکش و جوراب
کلاه
پتو دور پیچ
پوشک
دستمال مرطوب
شیشه شیر
پستونک و بندش
شانه نرم
قنداق سوئیسی
تشک تعویض
عکس وسایل هم تو صفحه ام هست

منم هنوز جمع نکردم
تازه دیروز کمدش امده

من برای خودم ۲تا شورت و ساحلی و مانتو واسه روش چون آستینش کوتاهه و شال فعلا
برای نینی هم یه بسته پوشک سایز۱
دودست لباس سایز ۰ و ۱
دستمال مرطوب
شیشه شیر
پاپوش
همینا فعلا

هیچی جمع نکردم منم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس نیلا مامان پرنسس نیلا ۱۲ ماهگی
مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 مامان 🐥ایلهان☘️🥑🦋🍼🧸 ۲ ماهگی