۲ پاسخ

ماهی یک بار همه رو میبرم داخل حمام با دوش روشون اب میریزم هم برگا تمیز میشن هوا میکشن هم حسابی اب یاری میکنم در حمومو میبندم رطوبت میزنه بهشون
هرماه یکبار ریشه افزامیریزم
هرماه یکبار افت کش میزنم

نور خوب
خاک خوب (از اینا که توی گل فروشی ها دارن)
آبدهی مناسب (نه زیاد نه کم)

سوال های مرتبط