من نسبت ب نی نی حس خوبی دارم🥺 خوشحالم ک رشد میکنه ذوق میکنم😍😍 ولی هیچ لباسی بهم نمیاد حس بدیه 🤦♀️دوس دارم زود تموم بشهه😍😍
اره من حتی حموم میرم بهش میگم عافیت باشه جیگره مامان و کلا راحت باهاش ارتباط گرفتم
وایییی من انقد ذوق میکنم ک🥹
من فقط میرم شکممو میبینم😁 الان حسی ندارم بهش حقیقتش
ااااا لباست مثل لباسمه.منم همینجوریم قربون صدقش میرم 🥰😘🫄
من هر روز میرم جلو اینه ببینم تغییری کردم یا نه 🤣هر روز با جوجه هام کلی حرف میزنم تعریف میکنم🐣🐣
منم هی شکمم جلو اینه نگاه میکنم 😆
ولی حقیقتش نه حرف اینا نمیزنم باهاش مگه چی بشه زیر لب اروم 😂
البته اینکه بچه دومم هست بی تاثیر نیس خیلی ذوقش دارم زودتر برم برا پسرم لباس بخرم ها😍 ولی سر دخترم خیلی پر هیجان تر بودم 😂
آره منم هی جلو آیینه ام ذوق میکنم براش انشالله خدا همه ی نی نی ها را حفظ کنه
ارههههه🤣🤣🤣
منم همینجوریم 😍😁
منم اینطوریم😍
دقیقا منم وقتی شکممو میشورم باهاش حرف میزنم نازش میکنم دختر مامانو😄
من کلی نازش میکنم قربون صدقش میرم انگار نه انگار تا قبل بارداری چشم دیدنشو نداشتم😁
من که شکم ندارم ولی خب اگه داشته باشمم حوصله ندارم
من از خواب بیدار میشم با دخملم حرف میزنم تا شب ،گزارش همه چیو مو به مو بهش میدم .😂
خداروشکر ما آینه قدی نداریم 😭💔
منکه هنوز نمیدونم شکم حاملگیه ورمه چیه😂😂
منم همیشه جلو آیینه ام خیلی حس خوبیه انگار ک باورم نمیشه تو دلم نینی دارم🥰😅
من که هر بار تکون میخوره یا لگدمیزنه عشق میکنم با اینکه بچه ی سوممه دوست دارم به دنیا به بیاد همش بغلش کنم
سوتین ننداز سینهات سفت میشع
من قربون صدقه نمیرم فقط هرروز صبح لباسمو میدم بالا جلو آینه چک میکنم ببینم کج و مووج نشده باشه همش فوبیا دارم پاشم ببینم یه طرف شکمم فرو رفته توخواب😂از بغل چک میکنم ببینم صافو صوفه ترک نخورده، خیالم ک راحت شد میرم صبحانمو میخورم
من از صبح تا شب با نی نی حرف میزنم قربون صدقش میرم قربونش برم😍
منم مث توام
چقد لباست بامزست😍
من ارادم قویتر میشه میگم بعد زایمان سریعا باید لاغر شم🤣🤣🤣
عزیزم😍🥹
منم اینجوریم وقتی نی نی هم تکون میخوره خیلی ذوق میکنم😂😍
اره روزی چن باااار😍😂😂😭
منم هستم
منم خیلی حس خوبیه 😍👶🏻
منممم🐣😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.