۵ پاسخ

صبح ها کوچیکتر میشه ،بعد ناهار تا آخرشب بزرگتر میشه شکمم،

نه خب نفخه از بین میره. من دیشب انگار هفت ماهه بودم صبح باربی شدم🤣

طبیعیه
یه وقتا سفته
یه وقتا شله
نگران نباش

طبیعیه

صبحا واسم کوچیک میشه هیچ جا نمیرم
تکون میخوره میفهمم حالش خوبه🥲💙

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد