مامانا کسی اینجا تو بارداری امپول ریه زده

۹ پاسخ

من زدم ۳۰هفته بودم

اره زدم

من ۳۲هفته خونریزی داشتم،زدم اما یادم نیس چندتا،۳۵هفته هم زایمان کردم

منم زدم.. دکتر گفته حتما بزن

من ۲۷هفته زدم۶تا

بله من تو فکر کنم ۳۲ هفته زدم. ۶ تا بود. ۳ تا امروز ۳ تا فرداش

ولی خب میگن تا جایی ک میتونی نزنی خیلی بهتره عوارض های شدید برای خودت داره

بله من زدم

من زده بودم

سوال های مرتبط

مامان 🌹حلماBano👩‍👧 مامان 🌹حلماBano👩‍👧 ۲ سالگی