من زدم ۳۰هفته بودم
اره زدم
من ۳۲هفته خونریزی داشتم،زدم اما یادم نیس چندتا،۳۵هفته هم زایمان کردم
منم زدم.. دکتر گفته حتما بزن
من ۲۷هفته زدم۶تا
بله من تو فکر کنم ۳۲ هفته زدم. ۶ تا بود. ۳ تا امروز ۳ تا فرداش
ولی خب میگن تا جایی ک میتونی نزنی خیلی بهتره عوارض های شدید برای خودت داره
بله من زدم
من زده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.