نه من سر همه ی بارداریام زدم
فقط اولی رو بیمارستان بستری بودم که قندمو چک میکردن
من بیمارستان بستری شدم ۳روز زدم بعد برای کنترل قند هم انسولین میزدن
خواهرم زد بله بعدش آزمایش قند داد آمپول ریه بتامتازونه که قند بالا میبره و توی دوره ای که میزنی باید حواست باشه قندت نره بالا چیزای قند دار هم مصرف نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.