۳ پاسخ

نه من سر همه ی بارداریام زدم
فقط اولی رو بیمارستان بستری بودم که قندمو چک میکردن

من بیمارستان بستری شدم ۳روز زدم بعد برای کنترل قند هم انسولین میزدن

خواهرم زد بله بعدش آزمایش قند داد آمپول ریه بتامتازونه که قند بالا میبره و توی دوره ای که میزنی باید حواست باشه قندت نره بالا چیزای قند دار هم مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان 🌹حلماBano👩‍👧 مامان 🌹حلماBano👩‍👧 ۲ سالگی
مامان دلنيا مامان دلنيا ۲ سالگی