من تا ۷ ماهگی با شیردوش برقی دوشیدم و به بچم شید دادم دیگه شوهرم گفت بسشه دیگه الان شیرخشک میدم
من اونلی داشتم خوب بود
من ۱۰ ماه به پسرم باشیردوش شیرمیکشم میدم میخوره
من با دستی میدوشم درسته زیاد نمیشه ولی راضیم صبح پسری زیاد خوابید سینه هام درد میکرد ۹۰تا دوشیدم
استفاده زیادش خوب نیست چون مکشش خیلی قویه
شیردوش برقی من گرفتم واسه اوایل که سرسینه هام زخم بود نمیتونستم بهش شیر بدم
خیلی راضی بودم ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.