بچه من تو یکی دوهفته اول تولدش فهمیدیم شبایی که شیرخشک بهش میدیم دفع داره و راحته
یعنی اینجوری بود که شیرخشک میدادم بهش حین شیر خوردن دفع داشت و اروم میخوابید
انکار شیر خودم چرب بود یا سنگین بود نمیدونم ولی تا میخوردباید کلی زور میزد واسه دفع
روزی ۵-۶ بار هم دفع داشت
شیرخشکش هم اپتامیل بود که گاها بهش میدم
الان که نزدیک به پایان دوماهگیش هست
تعداد دفعش خیلی کمتر شده روزی یکبار یا دوبار دفع داره
ی بار در روز
بچه من هر۳روز یکبار وقتی کوچیکتر بود اذیت میشد ولی الان نه ..نه خیلی سفته نه شل خمیریه
من ببلاک میدم روزی ۳ الی ۴بار
سیرشم میکنه شب تاصبحو
تا اولای ۴ ماهگی ۳ بار ولی دیگه الا یبار شاید روزی هم بشه دو بار معمولی هست
اپتامیل پرونوترا بخاطر اهنش بچه منو یبوس میکرد هر4روز شکمش کار میداد پی پیش به صورت خمیری بود دکترا هیچی نگفت
بعضی وقتها4روزطول میکشه شکمش کارنمیکنه
یکبار در روز
نه شله نه سفت😅
پسر من دو سه روز یبار معمولی هم هست سفت نیست
یک بار در روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.