شنیدم سایز 240 خوبه
من ۱۵۰ میل دکتر بروان خریدم ولی یه سر شیشه نیم قطره اگه اشتباه نکنم خریدم گفتم بهم تا دو ماهگی با اون سر شیشه نیم بهش شیر بدم
من ۱۲۵ میل گرفتم یه سوراخ داره باعث میشه تو گلوی بچه نپیچه هر چقدر شیشه شیر سایزش بزرگتر باشه سر شیرش سوراخاش بیشترعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.