۳ پاسخ

شنیدم سایز 240 خوبه

من ۱۵۰ میل دکتر بروان خریدم ولی یه سر شیشه نیم قطره اگه اشتباه نکنم خریدم گفتم بهم تا دو ماهگی با اون سر شیشه نیم بهش شیر بدم

من ۱۲۵ میل گرفتم یه سوراخ داره باعث میشه تو گلوی بچه نپیچه هر چقدر شیشه شیر سایزش بزرگ‌تر باشه سر شیرش سوراخاش بیشترعه

سوال های مرتبط

مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وهفتم بارداری