۳ پاسخ

فعلا یه دونه بگیرید تا بچه بدنیا بیاد شرایط رو ببینید اگر شیر خشک خورد؛ باید چند تا بگیرید اگر شیرمادر همون یه دونه کافیه کلا

فعلن یکی بسه

همون یدونه بگیر شاید بچه نگرفت مدل دیگشو خواستی بخری

سوال های مرتبط

مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۴ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی