۳ پاسخ

پسر منم جوش میزد بردم دختر گفت الکل تبی بزن ولی اونوقع ۸-۹ ماهش بود گفت غدد چربی دارند فعال میشن از اونه ولی برای احتیاط دیدی بیشتر شد توام به دکترش نشون بده

افت داخل دهن میزنه و برجسته هم نیست.حالا نمیدونم اگه بیرون دهنه کهذافت نیست.شاید گاز گرفته با دندون

چون من خودم افت نزدم نمیدونم اولش چجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان یاسمین فاطمه مامان یاسمین فاطمه ۱ سالگی