سلام خانما لب دخترم جوش تبخال زده بخاطر چیه 😭😭

۵ پاسخ

شاید چیزی گذاشته دهنش کثیف بوده.یا بزارق دهن کسی خورده لبش کثیف بوده.نمیدونم والا دقیق ولی ببر دکتر که خیالت راحت باشه

برا بچه ها خوب نیست ویروس تبخال
ببرش دکتر‌حتما

از کسی گرفته
تا آخر هم باهاش میمونه تو بدنش
ببر دکتر برای بچه ها خوب نیس اصلا
از داروخانه پماد نگیر سرخود
مشهد اگ بهتون دور نیس رسیدی اونجا ببر دکتر

احتمالا کسی بوسش کرده ویروس منتقل کرده بهش

احتمالا ترسیده یا از یکی گرفته

سوال های مرتبط

مامان نورا جوون مامان نورا جوون ۱ سالگی