اگه تغذیش خوب نیست مثل پسر من باشه من خیلی دکتر بردم هیچکی سردرنیاورد مشکل جیه همه فقط دارو مولتی میدادن اینم اصلا فرقی نمیکرد تا خدا خیرش بده دکتر بهاره ایمانی که فلورشیب تغذیه کودکان هستش فهمید اختلال حسی هست به بافت غذا حساس بود پسرم دوسالگی ۹ کیلو قد۸۶ بود بعد خانم دکتر روغن mct داد که عالی بود برای جذب چربی مفید وزینک ومولتی پدیا وقطره اهن داد گفت سو تغذیه شدید داره وگفت من فقط مقاومت رو میشکنم ولی باید ببری گفتار درمان تا درست بشه بردم دهنش رو ماساژ داد یک ماه برددم بعد خودم تو خونه ماساژ دادمخداروشکر خیلی بهتر شده الان وزنش ۱۲.۵ و قدش شد ۹۳
شاید اشتهاش کم شده و تحرکش زیاااد
اگرم مثل قبل بوده که پیش،متخصص کودکان ببر آزمایش بنویسه
قد تولدش چن بوده؟
آراد ۱۲بود شد ۱۱و۷۰۰ آزمایش کلی داد آهن و کلسیمش کم بود الان دوماه شربت میخوره اصن هیچی
دکتر غدد ببرش حتما
مال منم کم کرده تقریبا نیم کیلو
واسه اینکه میگی کم کرده مریض نشده این مدت
عزیزم دختر من یازده کیلو با قد 92 کاری نبوده که براش نکنم
عزیزم وزنش خیلی کمه متخصص غدد و تغدیه ببر ازمایش هم بده
قدش زیاد شدهخوبه ولی وزن ده کیلو برای س سالگی کمه
دخترمنم وزنش کمه دخترشماچندکیلوبوددنیااومد
عیب نداره بچن دیگه گاهی میخورن گاهی نه
ب حرف بهداشت گوش نده
ی متخصص کودکان ببر اون بگه بهت
قدش چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.