۲۰ پاسخ

نه اندازه میشه

مبارکه بچه قبلت چیه جنسیت الان چی

سلام مامانی مهربون ببخشید میشه لطفا از بستن ساک زایمان بگید کسایی که تجربه دارن که چیا با خودمون ببریم 😍

سلام عزیزم میشه جواب بدین .
شما تو هفته من بودین
شکمتون کلش سفت میشد یانه
من از دیروز سفته حرکت بچمم کمتر شده نیازه برم پیش دکترم

پهنای لباس اندازه بزن ببین چقدره
من واسه پسرم سایز صفر تو بیمارستان تنش کردم پهنای لباسش ۲۰سانت بود

ببین خیلی به وزن بچت بستگی داره اگه درشت باشه خوب زیاد نمیتونی تنش کنی
اگه حدود۳ باشه فک کنم یک ماهی تمش بشه

دقیقاً همین اندازه عروسک که میگی تن بچه می‌ره. تنه لباس اندازه یه دست هست

دکمه بالای بلوزش خفه کنندس یه مدل راسته بخر

منم خریدم از سانی بی بی خیلی کوچیک بود ده روزم نشد بپوشم 🙃

حس منم همینه

اندازه میشه برامن که ۳کیلو بود سایز صفر بزرگ هم بود

خیلی قشنگه اینو ببر یه دونه سایز یک هم با خودت ببر بیمارستان

فقط آدرس سایتشون به ماهم بده

اارع عزیزم اندازه اش نی نی هام بدنیا میام معمولا اندازه عروسکن دیگ خوددداااا

بستگی ب وزن بچه داره بجه ای ۲۳۰۰سایز صفر میخوره

صفر رو بیمارستان ببر نه بد نیس.ولی بیشتر سایز ۱ و۲ اینا بگیر صفر زودکوچیک میشع

قشنگه مبارکه.منم سایز صفر یه دست خریدم فعلا واسه بیمارستان

اره یه سایز یک هم با خودت ببر هرکدامش بشه تنش میکنند سایز صفر اگر بچت سه کیلو به بالا باشه فکر کنم کوچیک باشه

اگه فقط همین یکی را گرفتی نگران نباش اندازه شه فقط برای همون اول

نه خوبه مناسبه

سوال های مرتبط