صد در هزار 😅 محاله درد طبیعی رو تحمل کنم محاله اون صحنه ها ک تو زایشگاه دیدم و تجربه کنم ببین امکان نداره خیلی وحشتانکههههههههه
صدرصد سزارین بخدا راحت با ی شیافت قرص خوب میشی ولی طبیعی خیلی وحشتناکه
من صد در صد بازم سزارین رو انتخاب میکنم
قابل مقایسه نیستن اصلا
من یه روز و نیم کامل درد کشیدم کلی معاینه کردن لعنتی ها با چند دوز آمپول فشار یه سانت باز شدم ...چقدر گریه کردم هیچ وقت یادم نمیره
سزارین بعد پنج دقیقه بچه سالم خداروشکر به دنیا اومد دردهای بعدش خیلی قابل تحمل تر از دردهای قبل زایمان طبیعی هستش
اره چون بچه در امانه خطری تهدیدش نمیکنه اکثر کسایی ک تو ان ای سیو بستری بودن بخاطر زایمان طبیعی بود ک دیر زایمان کرده بودن اکسیژن ب بچه نرسیده بود
آره صد درصد من سه بار سزارین شدم و خداروشکر راضی راضی هستم
صد در صد
چون هم معاینه شدم چندین بار که باز بشم هم درد طبیعی کشیدم هم مردم و زنده شدم تا یه سانت باز بشم و نشدم
درد سزارین هم کشیدم که قابل قیاس با طبیعی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.