منم تو بیمارستان سینمو نگرفت شیر خشک دادم، اومدیم خونه با شیر دوش میدوشم میریزم تو شیشه میخوره
عزیز اولش براش سخته مامان من سر نلا یکم تو قاشق ی بار مصرف میدوشید اروم بخش میداد چون اولش زود سیر میشن کم کم سینمو گرف
اوخوداع ،به دنیا اومد؟؟
یه زره آب قند بزن شیرین میشه میخوره
مبارک باشه عزیزم
قنداق درست کن رو نوک سینت بمال میگیره دخترمنم نمیگرفت با این حقه خورد
۳۷ هفته بدنیا اومد ؟! دکتر من تازه ۳۷ و ۲ روز میخواد نامه بده 🥲
زایمانکردی مبارک باشه عزیزم 😍
شیر خشک دادی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.