دخترم اصن سینمو نمیگیره🥲چیکار کنم

۸ پاسخ

منم تو بیمارستان سینمو نگرفت شیر خشک دادم، اومدیم خونه با شیر دوش میدوشم میریزم تو شیشه میخوره

عزیز اولش براش سخته مامان من سر نلا یکم تو قاشق ی بار مصرف میدوشید اروم بخش میداد چون اولش زود سیر میشن کم کم سینمو گرف

اوخوداع ،به دنیا اومد؟؟

یه زره آب قند بزن شیرین میشه میخوره
مبارک باشه عزیزم

قنداق درست کن رو نوک سینت بمال میگیره دخترمنم نمیگرفت با این حقه خورد

۳۷ هفته بدنیا اومد ؟! دکتر من تازه ۳۷ و ۲ روز میخواد نامه بده 🥲

زایمان‌کردی مبارک باشه عزیزم 😍

شیر خشک دادی بهش؟

سوال های مرتبط

مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی