خانما هم هفته من الان شما چ علائمی دارین

۵ پاسخ

انشالله همه مون ب بسلامتی زایمان کنیم و سروقت

تنگی نفس شدید،دردکمر,دردزیرشکم،گه گاهی انقباض،گرگرفتگی،احساس سنگینی شدید وقتی راه میرم وخیلی دردای دیگه🥲😂💔

استخون واژنم درد میکنه گاها کمرم درد میکنه نفس کشیدن سخت شده معدم نمیکشهه حرکات بچه ها خیلی قوی شده

من هر سری غذا میخورم معدم ترش میکنه هم قرص میخورم هم شربت تاثیری نداره

به نام خدا از اول بارداری هیچگونه مراعاتی نکردم ی سره بیرون و پیاده روی اینا خداروشکر فعلا هم علائمی ندارم چون زوده هنوز برای ما🤣

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان حدیث مامان حدیث هفته سی‌ام بارداری