بچه ها شما ک قند دارین چ علائمی دارین؟

۴ پاسخ

خشکی گلو و دهان ،گرسنگی و صعف زیاد ،تکرر ادرار،تشنگی زیاد

من دهنم همش خشکه

تکرار ادرار😫

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان حدیث مامان حدیث هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی