مامانا شماهایی ک قند دارین و قرص میخورین رژیم غذایی دارین؟

۶ پاسخ

من میخورم رژیم ندارم کنترل شده قندم

واینکه ده دقیقه بعد شام پیاده روی میکردم

من متفورمین میخورم قبلا زیاد رعایت نمیکردم اما الان کلا دیگه اشتها ندارم

نه والا همه چی میخورم هیچ پرهیزی ندارم… قندم با متفورمین کنترله… اما دکتر گفت زایمان کردی اگه وزنت پایین نیاری موندگار میشه برات…

تا اونجایی که سعی دارم جلو خودمو میگیرم رعایت کنم ، ولی خیلی علاقم به شیرینی‌ جات بیشتر شده نمیدونم چرا😫🤷‍♀️

اگه قندت با قرص کنترل شده نیازی نیست سخت بگیری زیاد

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری