خانمهایی که قند دارین غذا چیا میخورین؟چیا نمیخورین؟

۴ پاسخ

من سالاد کاهو و کلم این چیزا زیاد میخوردم.روزانه میخوردم یعنی.خیلی خوب بود قندم اورد پایین ولی الان رد دادم همچی میخورم😀

من شیرینی رو حذف کردم حتی میوه های تابستونی مورد علاقه م فقط گوجه سبز و توت فرنگی میخورم با انسولین قندم خیلی ۲۷هفته بالا بود رژیم سنگین گرفتم خداروشکر الان از یکشنبه که دوز انسولینمو برده بالا دیگه بالاترین قندم مثلاً دیشب که از صبحش هیچ پرهیز نکردم شبم دو اسکوپ بستنی خوردم ۱۲۶بود

بعد دوماه سختی دادن فهمیدم همه چی بخور ب اندازه ولی 🤦🏻‍♀️ قبلاً غذا میخوردم سیر نمی‌شدم خودم عذاب دادم فقط کنار غذات فیبر حتما بخور ماست بخور

قندت چند

سوال های مرتبط