بدنیا اومد وزنش چقدر بود ؟
وزنش که خوبه . من اپتامیل پرونوترا میدم راضیم
اگه رفلاکس نداره آپتامیل ۱ بدین
من اپتامیل پرونترا میدم خداروشکر خیلی خوبه
وزن دوماهگی دختر منم همین قدر بود ، من سه ماهگی شیر خشک کمکی شروع کردم نان ۱ و الان چون رفلاکس داره نان ای ار انگار این یکی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.