۵ پاسخ

بدنیا اومد وزنش چقدر بود ؟

وزنش که خوبه . من اپتامیل پرونوترا میدم راضیم

اگه رفلاکس نداره آپتامیل ۱ بدین

من اپتامیل پرونترا میدم خداروشکر خیلی خوبه

وزن دوماهگی دختر منم همین قدر بود ، من سه ماهگی شیر خشک کمکی شروع کردم نان ۱ و الان چون رفلاکس داره نان ای ار انگار این یکی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی