۹ پاسخ

صفر بخر منم دخترم۲۷۰۰بود

من پسرم ۲۷۵۰بود تا یک ماهگی سایز صفر میبستم بهش

صفر میخواد

بچه من 2600بود دنیا اومد صفر میبندم

من دختر ۲۷۰۰ بود تا ۱۰ روزگی صفر بستم
سه بسته استفاده کردم

من بچه ام بدو تولد ۳۵۰۰ بود تا چند روز پیش صفر میبستم صفر تموم کردم الان اجباری یک میبندم خیلی بزرگه براش بازم به جثه بچت بستگی داره

من ک یک گرفتم

صفرربرا نوزادی زیر سه کیلوه منم گرفتم خوبه

اره

سوال های مرتبط

مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان مسیحاو آریشاه مامان مسیحاو آریشاه ۷ ماهگی
مامان نیلداخانم مامان نیلداخانم ۹ ماهگی