صفر بخر منم دخترم۲۷۰۰بود
من پسرم ۲۷۵۰بود تا یک ماهگی سایز صفر میبستم بهش
صفر میخواد
بچه من 2600بود دنیا اومد صفر میبندم
من دختر ۲۷۰۰ بود تا ۱۰ روزگی صفر بستم
سه بسته استفاده کردم
من بچه ام بدو تولد ۳۵۰۰ بود تا چند روز پیش صفر میبستم صفر تموم کردم الان اجباری یک میبندم خیلی بزرگه براش بازم به جثه بچت بستگی داره
من ک یک گرفتم
صفرربرا نوزادی زیر سه کیلوه منم گرفتم خوبه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.