۱۳ پاسخ

جمع کن بزار آماده باشه

ولی در کل هر چی زودتر باید جمع کنیم چون این هفتها معلوم نمیکنه باید آماده باشیم

من جمع کردم 🫠

جمع کن دیگه

من گذاشتم 8ماهم که تموم شد جمع کنم میترسم جمع کنم زود زایمان کنم چون احتمال داده زایمان زودرس داشته باشم

من ۳۰ هفته آماده میکنم

من میخوام ۳۶ هفته جمع کنم چون برای وسایل های خودم هنوز باید بعضی چیز هارو بگیرم

اره عزیزم.من ب امیدخدا فردا اماده میکنم ساکشو

من الآن ساک رو بستم 🥰😍

منی که هنوزلباساشوکامل نکردمم

۳۶ اینا

من جمع کردم آماده گذاشتم

من گذاشتم ۳۶ هفته ب امید خدا جمع کنم

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد