من واسه پسرم استفاده میکردم خوب بود
من اونت گرفتم
خوب بود من واسه دخترم استفاده کردم فقط یکم که گذشت ازش شیر میچکید
من برای پسرم بی بی لند گرفتم اما چون خیلی زیاد میومد و درجه بندیش معلوم نبود شیشه شیر اونت گرفتم اون موقع ۷۰۰ واقعا راضی بودم ...حالا اگ کسی نخواد زیاد هزینه کنه میتونه سرشیشه رو اونت بگیر و بدنه رو بی بی لند
عزیزم چقد گرفتیش
خواهرم گفت خوبه بچش شیر خشکیه
من بیبی لند گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.