دهک پنج میشناسم خونه داره شاسی داره پول کارمندی داره زنش دنیاااا طلا داره 😂😂😂چیع این کشور درسته ک دهکش درست باشع یه مشت بیسوادن
پس ماچی که هیچی نداریم دهک چهاریم
ما نه خونه داریم نه ماشین دهکمون ۵
برادرشوهرم ۴ تا خونه و ماشین و موتور داره یه عالمه طلا دهکشون ۳ 🚶🏻♀️🚶🏻♀️🚶🏻♀️
ما دهک هشتیم هیچیم ندارم
ن فکر کنم بر اساس گردش مالیه کارته
هرکی پولداره پولدار تر میشه هرکی هم نداره ندار تر میشه
به نظرت کدوم کارشون کشکی نیست تا این یکی نباشه
ریا نباشه ماام دهک ۸اییم🫢🫢
ماهم دهک هشتم هستم خونه مستاجری و یه پراید فقط همسرمم کارگره ولی خانواده خودم که هرکدوم یکی دوتا خونه و زمین باغ و چندتا ماشین دارن هیچ کدومشون از پنج بالاتر نیستن
ما فقط یدونه ماشین داریم دهک هفتیم 😂😂😂😂
ما تو سه سال از دهک ده شدیم دهک چهار یعنی هی فقیر تررر
والا بخدا
بخدا کشکیه
بابای من معلمه حقوقی نداره
هیچ چیز خاصی جز یه ماشین و خونه ندارن دهک ۹ هست😐
🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.