۷ پاسخ

اره

نه زیاده شده حس میکنم

اره منم اشتهام کم شده بود فقط مایعات دلم میخاست

منم حس میکنم کممیی کم اشتها شدم

برعکس من دوس دارم بخورم نمیزارن میگن نفاخه همش🤣🤣

آره عزیزم من تا یکماه بعد زایمان هیچی دلم نمی‌خواست بخورم

نه خخخ

سوال های مرتبط