۷ پاسخ

نه می‌ره
واسه منم پاهام مخصوصا پاشنه پام بیحس بود گزگز میکرد ولی خداروشکر خوبم الان

عزیزم من بعد ۲۵ روز هنوز وفتی رونم‌رو میخارونم حس نداره جای سزارینمو ک دست میزنم کلا بی حسه

برو دکتر اورولوژی

نه ما که اصلان نشنیدیم

من پام یه یک ماهی یو می‌گرفت نمی‌تونستم تکونش بدم یکی دو دقیقه دیگه به مرور خوب شدم

عزیزم بیماری زمینه ای از قبل نداشتین؟؟

یعنی چی
منظورت تا چندساعت بعدشه؟

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی