نه میره
واسه منم پاهام مخصوصا پاشنه پام بیحس بود گزگز میکرد ولی خداروشکر خوبم الان
عزیزم من بعد ۲۵ روز هنوز وفتی رونمرو میخارونم حس نداره جای سزارینمو ک دست میزنم کلا بی حسه
برو دکتر اورولوژی
نه ما که اصلان نشنیدیم
من پام یه یک ماهی یو میگرفت نمیتونستم تکونش بدم یکی دو دقیقه دیگه به مرور خوب شدم
عزیزم بیماری زمینه ای از قبل نداشتین؟؟
یعنی چی
منظورت تا چندساعت بعدشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.