۸ پاسخ

لیزر تا اخر عمرت باید بری

ادما متفاوتن هشت جلسه مدام میری بعد میری شارژ سه ماه یکبار تا یکسال
بعد بکسال میشه هر شش ماه
بعد یکسال دیگش سالی یکبار

من تازه میخوام ماه دیگه برم
من بدنم سفیده موها سیاه
نمیدونم تاثیر خواهد داشت

منم میخام برم ..چ دستگاهی خوبه؟؟یعنی رفتم اسم دستگاه را باید بپرسم؟؟

من از برج 9سال 1402میرم پا و بیکینی خیییییلی خوب شده
دست و زیر بغل هم خوب شده اما هنوز در میاد ولی خیلییییی کمتره
من خیلی پر مو بودم الان از نتیجه راضیم
دلیل اینکه دیر نتیجه گرفتم این بود که هم تو دوران شیر دهی رفتم هم دو جای مختلف رفتم با طول موجهای مختلف ولی دستگاه یکی بود

لیزر تمومی نداره باید بری همیشه ولی خپ ارزش داره ...

من پا و زیر بغل رفتم
هشت جلسه
آخرین جلسه م ددقیقا آخرین ماه قبل کرونا بود
دیگه هم نرفتم
پام یه ذره سر زانوم در میاد کم شاید ده تا دونه مثلا
زیر بغلم دو سه تا دونه نازک و دیر

لیزر جلسه ی آخر نداره من ۸ جلسه ماهی یه بار رفتم بعدش شدم دوماهی یه بار جلسه پیش که رفتم گفت ۳. ۴ ماه یه بار بیا بعدشم میشه سالی دوبار ولی واقعا ارزش داره

من هفت جلسه رفتم دیگ نرفتم الان ی سال و نیمه موهای پاهام تک و توک در میاد جاهای دیگمم کمتر شده

سوال های مرتبط