۸ پاسخ

ولی من اصلا دلم تنگ نوزادیش نشده..انقد ک سخت بود خداروشکر ک گذشت

عجیب ترین تاپیکایی که میخونم همین دست تاپیکاس ... واقعا تبریک که خاطره خوش از نوزادی دختری برات مونده... من سخت ترین دورانِ تمام زندگیم نوزادی بچم بود‌... هرلحظه خداروشکر میکنم که گذشت...

اره بخدا با وجود شب بیداریاش و سختیا ولی خیلی خیلی دلتنگم...مخصوصا الان ک ۳روزه از شیر گرفتمش و دارم بال بال میزنم هم خودم هم خودس ک شیر بدمش..خبلی حالم بده

ای جونم منم الانشو هی بغلم میزارم هی بوش میکنم و لذت میبرم چون مطمئنم یکم بزرگتر که شد دلم خیلی خیلی تنگ میشه

ولی من اصلا دلم برا نوزادی تنگ نمیشه
کابوسی بیش نبود
الان خیییلی همه چیز بهتر

برای من که انقد سخت گذشت یادم میاد گریم میگیره

بوشون🥲🫀

من نیستم خیلی گریه میکرد دخترم فق دعا میکردم زودتر رد شه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی