من دختر خالم از این مدل شیشه داشت خیلییی خوب بود
نی پستونک سیلیکونیه پستونک و هر طرف بچرخونه این گردالی ته نی میوفته اون قسمت خیلی خوبه
اصلا راضی نبودم ازش
نی رو هم که در میارم شیر با سرعت زیاد میاد مپیره تو گلو بچه
با اینکه سایز صفر تا سه ماهم گرفتم
منم این مدلی گرفتم ینی ببرم عوضش کنم اون نی چه کاربردی داره پس؟
کلا بیبی لند خوب نیست عزیزم اونت بگیر از سیسمونی بیبی هوس تو سیمتری یا اگه شیشه رو نمیخوای عوض کنی سر شیشه اونت بگیر خیلی خوب هست تا بچه مک نزنه شیر نمیاد و ضد کولیک هم هست
شیشه شیر پسرمنم همینجوره وقتی دراز کشه تکونش بده ک توپه بیفته توشیر ک راحت بخوره
اصلا احساس میکنم تموم نفخ پسرم بخاطر همین شیشه شیره
باید مک بزنه شبیه سازه سینه ی مادره که سینه رو به مرور ول نکنه
من دارم راضیم
نی رو در بیار
نی در بیار
میمکه میاد نیاز به دراز کشیدن و بالا بردن شیشه شیر نداره مث قمقمه
ولی من نی درمیارم خالی میخوره
خیلی بدن منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.