اگ دیدی اصلا نمیخوره با قطره چکون بده بهش شیرخشک ، سیر میشه میخوابه
این ماه اینجورین فکر میکنم جهش رشدی دارن
دختر منم کم میخوره یبوست میگیره بخاطرش دلدرد میشه یکسره نق میزنه و گریه میکنه 😐
سعی کن بخابونیش وقتی گیجه بهش شیر بده دختر منم بعضی وقتا همینجوری میکنه
البته بخاطر رفلاکسم هست که اگه رفلاکس داره باید ببریش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.