۳ پاسخ

اگ دیدی اصلا نمیخوره با قطره چکون بده بهش شیرخشک ، سیر میشه میخوابه

این ماه اینجورین فکر میکنم جهش رشدی دارن
دختر منم کم میخوره یبوست میگیره بخاطرش دلدرد میشه یکسره نق میزنه و گریه میکنه 😐

سعی کن بخابونیش وقتی گیجه بهش شیر بده دختر منم بعضی وقتا همینجوری میکنه

البته بخاطر رفلاکسم هست که اگه رفلاکس داره باید ببریش دکتر

سوال های مرتبط