۸ پاسخ

چقدر عالی عزیزم که مستقلی

عزیزم دارو چیا مبدی برای رفلاکس

عزیزم پسر منم رفلاکس داره دیروز بردمش دکتر میشه بگی دکتر دارو چی بهت داد و چی گفت

لطف میکنی علایم رفلاکسش رو بگی و طول چرتاش در روز اخه من هر علایمی به دکترا میگم میگن ارزش نداره دارو بخوره مهم این که شیر میخوره و وزن میگیره

عزیزم این اغوشیا تا چند ماهگی جوابه

عزیزم‌میشه بگی علایم رفلاکسش چیه؟؟ پسر من همش تو خواب صورتشو میماله احساس میکنم رفلاکس باشه

ای خدا چ‌پسرنازی😍

درخواستمو بقبول

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۵ ماهگی
مامان دوتا گردو مامان دوتا گردو ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان 🩵پسر کوچولو🩵 مامان 🩵پسر کوچولو🩵 ۱۶ ماهگی
مامان 🩵آرکان👼گردالو مامان 🩵آرکان👼گردالو ۱۷ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی