تخم مرغ بزن و آرد زیاد ......
من با سیب زمینی خام درست میکنم ابشو میکیرم تخم مرغ و ادویه میزنم سرخ میکنم
سیب زمینی هات رو بزار خنک بشه بعد تخم مرغ رو کم نزن ،روغن هم داغ باشه تا یک طرف کامل سرخ نشده بر نگردون
۴ تا سیب زمینی پخته شده ۲ تا خام رنده کن آب رنده شده رو کاملللل بگیر یک دونه پیاز رنده بزن توش گوشت چرخکرده بریز ۲ تا حبه سیر رنده کن یک دونه تخم مرغ. زرد چوبه و نمک و فلفل سیاه بزن عالیییی میشه وا هم نمیره
هیچکاری نمیکنم ارد واین چیزام نمیزنم ولی وا نمیره هیچوقت ...اب سیب زمینی پیازت بگیر
۴ سیب زمینی ۲ تخم مرغ ۸ قاشق ارد
من والا سیب زمینی آب پز نمیکنم همینجوری پوست میکنم رندش میکنم کاملا آب سیب زمینی رو میگیرم بعد پیاز آب پیازم میگیرم دیگع تخم مرغ یه قاشق آرد میزنم بعد دیگه نمک ادویه میزنم بعدش خوب هم میزنم بعدش سرخ میکنم عالیه اصلا وا نمیره تمش بخاطر ابسیب زمینی پیازه که وا میره
سیب زمینی حتما نیم پز باشه آب پیازو کامل بگیر یکم پودر سوخاری بزن همون پودر نون اگه نشاسته ذرت داری یه قاشق بریز
وقتی که ابپز شد باید کامل بذاری خنک بشه بعر رنده کنی و اینکه من نمکش حتما به اندازه باشه ، تخم مرغ هم زیاد نباشه من اندازه ای میزنم که کوکو با دستم فرم میدم
آرد سوخاری بزن
آب سیب زمینی پیازو بگیر
من آب پیازومیگیرم وسیب زمینیم نیم پزبرمیدارم
ارد بزن و بکینگ پودر
ارد سوخاری بزن اگر پیاز میزنی ابشو کامللل بگیر
تخم مرغ زیاد بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.