۷ پاسخ

سزارین لیزری شنیدم که میگن بخیه هاش جذبیه تا جاش معلوم نباشه ☹️

سلام عزیزم همش چشم انتطارتم هر روز چک میکنم کی میای🥲

خوبی عزیزم درچه حالی فردا عمل سزارینته انشالله با سلامتی کامل برا خودتو نی‌نی کوچولوت باشه🫂❤️❤️

دکتر من گف لیزر روهم با نخ میدوزیم مگه امکان داره اونهمه لایه گوشت با لیزر بهم بچسبه فقط نوع نخ فرق داره که یه مدل جذبی هست نخ داخل بدن خودش جذب میشه و اونیکی هم بعد ۱۰ روز نخ بخیه رو میکشن

تو بخیه لیزری بعد ده روز نیاز نیس بری نخ بخیه رو برداری

مال من لیزره ولی فکنم تنها بخیه ها لیزر میشن دیگه دوخته نمیشه گوشت رو میچسبونن به گوشت دیگه لازم نیست بری بخیه بکشی،ولی برش فکنم همین با تیغ ایناست

تایپک‌میزارم جوابارو بخونم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی